2010-06-18

Tam Tadındaydı Hayat...

Dost sohbetleri vazgeçilmezimdir. Hatta rahatlatıcıdır her zaman... Geçen gün otobüs yolculuklarına ettiğim sitemler yüzünden sistem beni geri dönüş yolunda cezalandırdı. Müzik dinleyemedim. Işık bozuktu, kitap okuyamadım. Telefonum kapandı, mesaj atamadım, kimseyi arayamadım. Çok sıcaktı, bunaldım. Ama sistemin siniri yavaş yavaş geçmeye başlamış olacak ki telefonum düzeldi. Müzik dinleyebiliyordum. O anda kitap okumasam da olurdu. Uzaktaki bir dostuma mesaj attım. Konuşmaya başladık. Nasıl olduğunu sordum...

Uzaktaki bir sevdiğiyle iletişime geçtiği zaman insan, aradaki mesafe pek işlemiyor. Yüzlerce kilometre ötede bile olsa bir konuşma, bir sohbet, ne kadar sevmediğim bir yöntem de olsa (mesajlaşmak) insanı sıkıntıdan kurtarabilmeye yetiyor.

O arkadaşım da beni rahatlatacağını bilmeden "Ne yapıyorsun?" dedi. Nerden başlayacağımı bilemedim. O kadar çok şey birikmişti ki cümle cümle kusmak istiyordum. Başladım. "Müzik dinleyerek yolu izliyorum ya :) bu gece maç var onu düşünüyorum. Bir de diyorum ki eve gidince bilgisayarda oyun oynayım. Yan koltuklarda bir sevgili çift var, güzel güzel konuşuyorlar, gerçi duymuyorum ama mutlular be, kıskandım biraz. Yanımdaki amca uyudu ve biraz horluyor galiba. Az önce muavin abi servis yaptı. Kola istedim. Şansıma kola ilk ben de açıldı, mutlu oldum ya... Az önce ay vardı tepemde şimdi nerede göremiyorum. Bir bakayım... Heh buldum hafif aşağı kaymış. Muhtemelen yanında gördüğüm yıldız da senin yıldızın... Güzel şimdilik yolculuk. Zaten severim yolculukları..." dedim. Ama bilmiyordum o sırada o kişinin şarjının bittiğini. İletilmedi mesaj. Ben yolculuğumu bitirdim. Eve geldim. Cevap geldi. "Selam çaksaydın benim yıldıza" diye. Çoktan biten bir yolculuğun ardından bir de balkonda yıldızı aradım. Selam söyledim. "Sen bunu yazacak mısın?" dedi. "Seni mi kıracağım yazarım" dedim. "İkinci kez Ollleeey!!" dedi. İkinci kez bilmeden mutlu etmiştim. Sevindim.
Bazen içinden çıkılmaz bir hal alsa da olaylar, bitiyor işte. Azıcık zaman katarsak kolay atlatmak...
He bu arada, dostumun yıldızının selamı var herkese. Baktım da hala göz kırpıyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder