2010-06-05

Sonsuz Mutluluğa Sözler

Hani gelecek kaygısı diye söylerler ya, her yerde. İnsanlarla konuştuğun zaman, hele ki lise çağında biriysen, gelecekte hangi mesleği düşünüyorsun, eğitimini nerde alacaksın gibi sorular sorarlar. Halbuki gelecek kaygısı dediğimiz şey yalnızca meslek midir? Değildir elbet. İlerde yaşayacağımız her şey ya da şimdiden bulanık görünen çoğu şey kaygı taşıdığından gelecek kaygısı deriz...

Hayat, sevdiğimiz ve bizi seven insanlarla güzel elbet. Dostların, onlarla vakit geçirmeyi her zaman sevdiğin insanlar. Bugünlerde başka bir kaygı var düşüncelerimizde. İlerde beraber olacak mıyız? Birkaç yıl sonra nerelerde, ne yapıyor olacağız? İşte bunlara benzeyen bir sürü soru işareti kafalarımızda. Şimdi anı yaşamak var tabi. Ama gerçekten gelecekte yanında olmasını istediğin insanlarla ilgili hayaller kurmak güzel.

O insanlarla bir çok ortak noktan olduğu için berabersindir. Bundan sonsuz mutluluk duyarsın ve onlarla geçirdiğin her zamanın ne kadar değerli olduğunu sadece o zaman geçtikten sonra değil her zaman anlarsın ki zamanın durmasını en çok istediğin zamanlar o anlardır. Beraber geçirdiğiniz güzel anılar, kahkahalar, hayatı unuttururcasına mutlu olduğumuz yerler, hoş...

Kimi zaman sadece kendi aramızda anladığımız muhabbetlerdir dostluğu gerçek kılan. Belki bir oyun belki bir müzik ya da sinema... İşte bu ortak noktaların bir gün, sevdiğimiz insanlarla bizi bir araya getireceğine inanıyorum. Aslında dostluğun, sevginin gücü falan diyeceğim ama hayat şartlarının ne denli değişken olacağını kestirmek güç. İşte bu yüzden şimdiden oynadığınız bir oyunun çıkacak yeni sürümünü beraber oynayacağımıza söz verdiğimizde ya da çekilecek bir film, işte o gün sonsuz mutluluğun aslında ne kadar sık ortaya çıktığını anlayacağımız anlar diliyorum...

Geçen gün her birinden söz aldım. İlerde birbirimizin hayatında olmak adına. Hep birlikte sevdiğimiz bir oyunu oynayacağız ilerde, sevdiğimiz bir filme gideceğiz. Hepsinden önemlisi birbirimizin olduğu bir hayat dileyeceğiz, hayal edeceğiz ve o hayalin peşinden adrenalin patlaması yaşayan biri gibi hızlı koşacağız. İnanacağız. Ben her zaman on yedili yaşlarda bulduğumuz gerçek insanları kaybetmeyeceğime inansamda daha somut cevaplar arayan dostlarım için söz vermek istiyorum. Her zaman ayak bağı olmak istiyorum hayatlarınızda. Bazen o sevimli dedeyi oynamak ve öğütler vermek istiyorum. Bazen de küçük, yaramaz, elinde şekerle koşturan, al yanaklı, kıvırcık saçlı çocuk olmak ve en önemlisi her zaman yanınızda sizi güldürmek ve hayatı yaşanabilir kılan her şeyi gösterebilmek istiyorum...

Sonsuz mutluluğa, onların yanındayken ulaşabilidiğim insanlara söz veriyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder